pátek 20. července 2012

Obrázek týdne 20. 7. 2012

Tak, a další týden uběhl, teď o prázdninách bohužel, jako voda, a je tu další Obrázek týdne. Opět od Mesosoic Earth alias Walter Myers. Pravděpodobně jich za toto léto více nepřidám, našel jsem totiž další parádní obrázky, které se objeví o nějakou dobu později...


Popisek k dnešnímu obrázku: Skupinka Ouranosaurů se přišla napít k pravěkému jezeru v dnešním Maroku, Africe před 90 milióny let. Číhá na ně však krokodýlí nebezpečí v podobě Sarcosucha...

Tento obrázek je opravdu pěkný, a jestli se Vám také líbí, komentujte. Nicméně, od neděle zde nebudu, jelikož jedu, jako každým rokem, do západních Čech. Vrátím se příští sobotu, takže neaktivita nebude dlouhá...

5 komentářů:

miro-smajda-daily řekl(a)...

úžasné, miluju dinosaury! :)

dinosaurss řekl(a)...

Pěkné, ta voda je výborně udělaná.

siamotyran řekl(a)...

Krásné...jinak tak jsem to dělal že jsem na google napsal dinoraul jenže ted už mi to najít nejde jenom na rendorsity na odkazy na koupení obrázků ale na ty jeho ne :/

raptorex řekl(a)...

pěkný obrázek. Jinak mimochpodem ty komixy budou např. simpsonovi, garfield, a samozřejmě i nějaké ty DC.

Kurahk XL řekl(a)...

páni! ale je mi líto těch ouranosaurů :(

Okomentovat

Nejčtenější