sobota 28. července 2012

Dino Island

Existuje mnoho stavitelských her, ve kterých hráč buduje park s živými dinosaury - Dino Island je jednou z nich... V této hře existuje zhruba 20 druhů dinosaurů, kteří se většinou chovají poněkud lidštěji než zvířečtěji (po jídle říhají nebo vypouštějí flaty, při spaní chrápou aj.). Lze s nimi též provádět různé pokusy, včetně vytváření nových druhů a křížení. Dále s nimi můžete provozovat závody, představení nebo ničit předměty...

Jelikož byla původní hra úspěšná, byl vytvořen i druhý díl...

Pokud se Vám tento krátký popisek ke hře líbil, komentujte. Momentálně jsem se vrátil z dovolené a tato prázdniny mně již žádná jiná nečeká - jak jsem sliboval, začnu psát ve velkém...

8 komentářů:

my-world-with-zac řekl(a)...

Ahoj, udělala sem celkově změnu na blogu, a chci, aby si tam jukla. Předem díky, promiň za reklamu a pěkný blog.

Any :) řekl(a)...

hezké

HAAS řekl(a)...

[1]: Ty, hele, neštvěte mně s těma Vašema holčičíma reklamama! Nejdřív se podívej do profilu, ty Abominatione!

siamotyran řekl(a)...

dobře tak na mailu

raptorex řekl(a)...

super :D pokusim se sehnat :D

kryptoraptor řekl(a)...

Teď jsem si to stáhl a už jsem našel perfektní kombinaci na therizinosaura. Smíchej brachiosaura a coelophisise tak, aby to vypadalo jako sauropod s dravčí hlavou. Tuto směsku smíchej s pelicanimimem tak, že to už bude vypadat jako therizinosaurus. Přidej velociraptora pro lepší tvar krku. Kdybys chtěl deinocheira, stačí k tomu ještě na konci přidat allosaura

Railea řekl(a)...

Ahoj prosím máte tu někdo odkaz ke stažení této hry?

HAAS řekl(a)...

[7]: Je mi líto, ale pokusím se Vám pomoci. Má rada; zkuste to přes Google nebo Uložto.

Okomentovat

Nejčtenější