středa 14. prosince 2011

Mé obrázky II.

Mám tu další tři své obrázky, tentokrát, jak jsem již minule sliboval, jde o mé dinosauří karty. Jsou vytvořeny programem MyPokeCard, který umožňoval původně karty se známým seriálem Pokémon. Snad se Vám tyto karty budou líbit, brzy snad přinesu i další (soudě podle času)...

Daspletosaurus

Tyrannosaurus Rex I.

Balaur Bondoc

Snad se Vám tyto mé výtvory líbily, je možné, že tedy brzy přinesu i další...


14 komentářů:

Betaraptor řekl(a)...

Páni. Odkud jsou ty karty? Já si dělám něco podobného, překládám si karty z filmu Král Dinosaurů:

siamotyran řekl(a)...

To je fakt super mám doma spoustu poké kartiček jen my trochu nesedí že má daspletosaurus stejný počet hp jako balaur ale jinak super douám že přidáš další :D

dinosaurss řekl(a)...

Moc pěkné!!

deinonych řekl(a)...

Ten program znám, taky sem si tam dělal podobné.

HAAS řekl(a)...

Už jsem si udělal další kartu, takže dalších se určitě dočkáte...

Stroivan řekl(a)...

Pekné...

mojeznamkyavatar řekl(a)...

Velmi pěkné!Jinak sem nemocný ale děkuji za optání :)

megaraptor řekl(a)...

Určitě to dalo spoustu práce.

kryptoraptor řekl(a)...

mohu něco podobného udělat u sebe na blogu?

Dinosaur12/irritator řekl(a)...

Skvělé, jinak ještě jednou se omlouvám za předchozí komentáře.

888 33 66 3 2 222 řekl(a)...

Tu stránku jsi našel u mě na blogu?

HAAS řekl(a)...

[11]: Jakou stránku, kámo? Nechápu, co si tímhle chceš dokázat...

Coach Outlet řekl(a)...

Secondly,the stores you visit to checkout clearance rack and see if you want it. It is best to find the lowest prices to see whether something captures. You will be surprised to know that these bags are up to 70% to make the original price.

dilophosaurus CZ řekl(a)...

epik to chci taky :D

Okomentovat

Nejčtenější