pondělí 5. prosince 2011

Mé obrázky I.

Před už pěkně dlouhou dobou jsem založil touto rubriku, bohužel jsem dlouho nenašel čas nic nakreslit, ale teď sem uveřejním mé tři obrázky... Doufám, že se Vám budou líbit...

Aegyptosaurus v poušti
______
Tento obrázek jsem také nakreslil před nějakou dobou, ale přesto je podle mě z této trojice nejpovedenější... Ostatně, posuďte sami...

Vysněná džungle
_____
Na tomto obrázku je tzv. vysněné místo v džungli. Málo stromů kvůli tomu, že jde pouze o okraj pralesa...

Pohled na Pterosaura
______
Tento obrázek vznikl jen čirou náhodou díky tomu, že jsem dostal menší nápad (byl trochu rychlý, také poznáte)...

Doufám, že první trojice mých obrázků se Vám líbila, příště zase uveřejním mé karty o pravěkých zvířatech!

6 komentářů:

dinosaurss řekl(a)...

Ty se ti velmi povedly!

Betaraptor řekl(a)...

Moc hezké!

robbca řekl(a)...

Možná bych upřednostnil kresbu v ruce :)

Alfaraptor řekl(a)...

Pořád se zlepšuješ. :) Taky udělám podobný článek.

darth bane řekl(a)...

pěkný

Alfaraptor řekl(a)...

Díky, moc se mi líbí tvé používání perspektivy, hlavně u stromů v posledním obrázku. :)

Okomentovat

Nejčtenější