neděle 27. listopadu 2011

Přání pro Nigela Marvena

Dnes je první adventní něděle, 27.listopadu, a kdo ještě neví, tak právě dnes má narozeniny světoznámý prezenter divočiny, ornitolog a dobrodruh Nigel Marven! Právě dnes slaví 51 let a je již 12 let v televizi jako prezenter (přes 25 let jako producent přírodovědných snímků). Dovolil jsem si pro něj udělat toto menší přání... Obrázek je z roku 2008 ze série Webesodes na internetové stránce Webosaurs...

Nigel je momentálně v Brazílii, kde natáčí jedno ze svých dalších dobrodružství, nedlouho poté se bude vracet do Číny, kde chce dokončit jeden ze svých dalších programů: Untamed China with Nigel Marven, který bude mít podle nejnovějšího Video Blogu premiéru koncem roku na Animal Planet...

Já tedy, jak již naznačuje mé přání, přeji Nigelovi mnoho štěstí a zdraví a aby natáčel mnoho dalších skvělých dokumentů!

3 komentáře:

král teluris řekl(a)...

já taky! a netušil jsem že mu už je 51 let!

dinosaurss řekl(a)...

[1]: Ani já ne, vypadá na míň :-D

Louis Vuitton Outlet řekl(a)...

Louis Vuitton handbags are classic in style, but the appearance is always changed somewhat in order to give you Louis Vuitton Outlet something fresh and new to select from for the season. The Tivoli GM, for instance, has the classic Louis Vuitton print.

Okomentovat

Nejčtenější