středa 23. listopadu 2011

Knihy o pravěku: Velká kniha dinosauři

Více, než rok jsem nenapsal žádné informace o další knize!!! Teď, při velkém návratu projektů (vrátil jsem i Hmyz a jeho předci), jsem se rozhodl napsat další popis knihy...

Velká kniha dinosauři, nebo původně The Natural History Museum Book Of Dinosaurus, je podle mého opravdu pěkná kniha, kterou napsali Tim Gardom a Angela Milner. Jde-li o ilustrace, většinou jsou to ty samé co najdete v muzeu-vykladatelství. Kniha obsahuje velké množství, trochu již více známých, ale i tak zajímavých informací. Na některých stránkách však najdete informace i přímo nevšední. K zaujmutí pak určitě patří různé informace, přidané k textu, které jsou vidět vždy v ráměčku, například na na straně 48 (vyobrazeny souboje dnešních zvířat) nebo na straně 61 hnízdící Oviraptor. Mnoho obrázků byly také pořízeny počítačovou animací (kreslenou, ale na svou dobu zcela dobrou), nebo modely (na straně 62 a 63). Knížka je rozdělena na kapitoly: Svět dinosaurů, Jak chodili, Potrava a pití, Obrana a útok, Společenský život, Život dinosaurů, Kam se poděli?, Dinosauři a lidé a Skládání obrazu. Na konci knížky jsou také vyobrazeny hlavní informace o různých dinosaurech podle abecedy, od Albertosaura až po Velociraptora. Tuto knízku já rozhodně doporučuji, takže nikdy neváhejte si jí koupit...


Základní údaje:
autor: Tim Gardon, Angela Milner,
rok vydání: 2001 (v Česku 2002, ale většinou k sehnání),
počet stran: 136.

A doufám, že popis další knihy napíši brzy!

6 komentářů:

král treluris řekl(a)...

jj mám ji doma ;)

deinonych řekl(a)...

Já taky

KRKO řekl(a)...

na mojom blogu už zase píšem mam tam pokračovanie pravekých zvierat 2011na mojom blogu už zase píšem mam tam pokračovanie pravekých zvierat 2011

dinosaurss řekl(a)...

Musím uznat, že je to nádherná knížka!

siamotyran řekl(a)...

vypadá zajímavě :)

short prom dress řekl(a)...

A. Because he wasn't very hungry.
http://www.agoweddingdresses.net/

Okomentovat

Nejčtenější