neděle 10. ledna 2010

Paraworld

Tato úžasná strategická hra patří mezi mé nejoblíbenější. V této hře si můžete vybrat, za jaký tým chcete hrát. Na výběr tu jsou: Seveřané (kterým já říkám eskymáci), pouštní jezdci (já jim říkám egyptští lovci) a dračí klan (já jim říkám dračí bojovníci). Ve hře jsou různé druhy dinosaurů, se kterými si vytváříte vlastní vojsko, a ničíte své nepřátele. Ve hře jsou zároveň i ty méně známější druhy dinosaurů. Ve hře jsou zároveň titáni, tyranosaurus, seismosaurus a triceratops.

FOTOGALERIE KE HŘE:







O bojových dinosaurech Paraworldu se už brzy dozvíte v této rubrice. Příště:Trespasser Beta.

8 komentářů:

PRE-History řekl(a)...

Kde ta hra je ke stažení??

davna-historie řekl(a)...

Už se těším na ty bojovy dinosaury!! Jinak je to pěkny!!!!

juriju řekl(a)...

JÁ TU HRU NEMŮŽU NIKDE SEHNAT :(

mojeznamky řekl(a)...

Je to cool hra já ji hraju furt

HAAS řekl(a)...

[Smazaný komentář]Já to mám s obchodu, ono to vyšlo i jako disk.

HAAS řekl(a)...

[Smazaný komentář] A prosím, teď nepiš komentáře na můj blog, dělám článek.

Anette řekl(a)...

Ahoj nechtěl by si tu někdo se mnou hrát Paraworld?Napište na mail,díky :)

mojeznamky řekl(a)...

hej mohl by si již napsat o těch bojových dinosaurech?:-)

Okomentovat

Nejčtenější