pátek 29. ledna 2010

Obrázek týdne-29.1.2010

Otevírám novou rubriku, ve které by měl být každý týden jeden obrázek, ale hlavně ty, které mně v něčem zaujaly, anebo jsou pro mně nádherné...


Popisek k dnešnímu obrázku:
Samice Saltasaura bojuje z Raptory, kteří jí zřejmě chtěli ukrást vejce...

Co naplat, je to krásná podívaná. Obrázek je z www.pravekysvet.blog.cz .

6 komentářů:

scrappy3 řekl(a)...

Tady ti něco posílám. Když právě začínáš číst tohle nepřestávej nebo seti stane něco špatného. Jmenuji se Daisy, je mi 7let mám blond vlasy aděsivé oči. Nemám nos a uši jsem mrtvá. Pokud tohle nepošleš 15 lidemzjevim se dnes večer u tvé postele s nožem a zabiju tě. Tohle nenivtip! Něcodobrého se ti stane v 15:22 -někdo ti zavolá nebo k tobě promluví a řekneMILUJI TĚ!!! P.S.: NEPORUŠ TO... Sorry, že ti to posílam. Posílam to zestrachu. Ne o sebe, ale o své blízké. Tento dopis pocházíz Venezuely byl vyslán, aby změnil tvůj život a udělal těšťastnější. Pošli tento dopis 20 lidem do 96 hodin. Změny se dočkáš do 5dnů. Alena Kovaříková, která to poslala 22 lidem, v losovani vyhrálaautomobil. Erik Pražák, který tomuto dopisu neuveřil do 5 dnu dostal rakovinu

mojeznamky řekl(a)...

[1]: COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO pěkná pakárna

mojeznamky a Ingenpark řekl(a)...

[1]: Máš štěstí že si mi to nenapsala na blog

encyklopediedejin řekl(a)...

Co to má znamenat?!?!?!?!?!?!?!?!

dinozor řekl(a)...

blboooooooooost

HAAS řekl(a)...

[5]: Co blbost?!

Okomentovat

Nejčtenější