pátek 14. dubna 2017

Správce dinosauřího parku - V přístavu je rušno

Velikonoce se blíží, ale ještě před víkendem, po němž budou následovat, je zde Správce dinosauřího parku!!!

V přístavu je rušno

Máme tu obrovský problém!!! Včera pronikl do přístavu nevítaný návštěvník a začal jej demolovat! Spinosaurus, jehož ploutev jsme minulý týden viděli vyčnívat z moře, vylezl na pobřeží Tedova ostrova! Celý týden nebyl viděn, o to více bylo šokující, že se zde znovu objevil, a tentokrát nejen ve vodě! Jakmile přišel do přístavu, vydýchal se po namáhavém výstupu z moře, vztyčil hlavu a zařval. Toto vše zachytila jedna z přístavních kamer. Zbytek vypadal jako scéna z filmu o dinosaurech. Jen dvě vteřiny po doznění řevu ze všech budov rázem vyběhli lidé a s očividnou panikou utíkali, kam je jen nohy nesly. Spinosaurus na ně chvíli překvapeně hleděl, pak se ale zaměřil na mladého přístavníka, který zrovna s pomocí vysílačky volal rangerům. Strašlivě do vysílačky křičel, když ho Spinosaurus zahnal na přístavní molo. Tento přístavník se totiž nenaučil plavat a tak se bál skočit do moře. Hladový Spinosaurus se už blížil a přístavník v poslední chvíli hodil do jeho otevřené tlamy plné zubů svou vysílačku. Spinosaurus ji omylem spolkl, prudce se zastavil, zvedl hlavu, vykulil oči a říhl si. Aspoň tak nám to přístavník popsal. Pak zariskoval. Proběhl mezi Spinosaurovýma nohama, div ho nešlehl ocas, a běžel za ostatními, kteří už byli přinejmenším tři čtvrtě míle daleko. Na obloze se objevil vrtulník. V něm byli tři rangeři a já. Oliverovi, který si stále užívá dobrodružství v Amazonském deštném pralese na jihu Kolumbie, jsem slíbil, že až se v parku stane něco mimořádného, světově mimořádného, natočím to a pošlu mu záznam. Držel jsem v ruce kameru a celou akci zezhora natáčel. Spinosaurus běhal po přístavu jako divý a snažil se najít něco k snědku. Vypadal podrážděně. Brzy zpozoroval helikoptéru a začal řvát ještě hlasitěji, než samotný Tyrannosaurus. Hned jsem si vzpomněl na chudáka Rodrígueze. Už je to tři roky, co jeho letadlo na Isle of Die havarovalo, on sice pád letadla přežil, ale Spinosaurus jej brutálně zabil. Bylo mi náhle až do pláče. Na to však nebyl čas!!! Natáčel jsem teď rangera, který na Spinosaura mířil puškou s třaskavými náboji. Třikrát vystřelil. Spinosaura to však nevyděsilo. "Co naplat, zkusíme uspávačku," řekl pak ranger. "Blázníte? Kam to zvíře dáme? Není naše a do parku nepatří!" řval jsem na něj. Jenže přes hluk helikoptéry mne asi nebylo slyšet. Spinosaurus dostal ránu a mohutně zařval. Pak utíkal zpátky k moři. Na písečná pláži ulehl...

Po přistání jsem k jeho obrovské tělesné mase přiběhl a natočil detail jeho zavřeného oka. O to lepší záznam byl, když Spinosaurus oko otevřel. Kamera nahrála i mé ječení. Utíkal jsem rychleji než Usain Bolt nebo než samotný Ornithomimus, a skočil jsem do moře! Všichni se mi smáli. Nevím proč, ale smích je brzy přešel. Spinosaurus totiž vstal, otřepal se, a nebývalou rychlostí si to proti nim vyrazil. Přitom jsem si všiml, že šipka vůbec nezasáhla cíl. Zůstala uvězněná v plachtě Spinosaura. Špička šipky mířila nahoru, zatímco byla k plachtě připevněna spodkem. Nějak se tam prostě zachytila. Nezajímalo nás proč, zajímalo nás, jak ho odsud dostat. Rangeři nasedli do helikoptéry a odletěli. Nechali mne u přístavu se Spinosaurem samotného. Co jsem měl dělat? Plaval jsem při pobřeží dál a dál, až jsem dorazil ke skalám. Vylezl jsem na ně a běžel do centra parku. Tam zrovna několik rangerů nasedlo do dvou džípů. Aniž by o tom věděli, skočil jsem na střechu jednoho z džípů a zase se vezl do přístavu. Všichni horlivě vystoupili. Hulákali jeden přes druhého, nerozumněli tomu, proč Spinosaurus neusnul. Byli překvapeni, že mne viděli seskočit ze střechy džípu. Krátce jsem jim vysvětlil, kde šipka nakonec skončila. Rangeři měli uspávačky. Utíkali jsme společně do přístavu. Spinosaurus tam demoloval jeřáb. Jeden ranger ho na sebe nalákal. Ostatní dobře mířili, aby byl tentokrát zasažen. Jenže nastal problém. Levé křídlo rangerů náhle zmizelo. Jeden ležel na zemi mrtvý, další utíkali se strašným řevem. Zezadu je napadl další Spinosaurus! Bylo to mládě, jen asi čtyři metry dlouhé. Rozruch nicméně obě zvířata zahnal do moře a tak odplavala pryč... Fuj, to mi bylo při této akci horko! Jen by mne zajímalo, proč se zde "vylodili"?

Také bych rád věděl, proč se zničehonic Spinosauři objevili na pobřeží Tedova ostrova... Nezbývá, než počkat, až Dan Jameson a jeho přátelé zjistí, proč tomu tak je! A nebojte, už brzy se do příběhu vrátí Oliver!

2 komentáře:

dinosaurss řekl(a)...

No páni, na Tedově ostrově se doslova rozpoutalo nebezpečné dobrodružství, a to v hlavní roli s tak mocným teropodem, jakým byl sám Spinosaurus!.. Skvělé, skvělé, skvělé, už se moc těším na další část a také na Olivera! 😃

Johnston řekl(a)...

Vidím že to pokračuje zajímkavě

Okomentovat

Nejčtenější