pátek 31. května 2013

Obrázek týdne 31. 5. 2013

Dnešním dnem končí měsíc květen a zítřek nám přinese již první červnový den. A při tom všem se vedle nás budou rvát dva čínští opeřenci, jejichž výzkum provozoval zesnulý paleontolog Larry Martin...


Popis dnešního obrázku: Dva Caudipteryxové svádějí boj o potravu (v tomto případě vyobrazenou jako miniaturní ještěrku) v lesích prehistorické Číny, za geologické periody Křída. Jedinec nalevo je pravděpodobně ještě mladý a zjevně dost hladový...

V blízké době chystám další novou soutěž, pravděpodobně se bude jednat o soutěž povídkovou a bude se odehrávat v prostředí, nazvané "Site B". Více neprozradím, ale s koncem Pravěkého safari ještě přijde můj další příběh.

5 komentářů:

dinosaurss řekl(a)...

Krásné..

mojeznamkyavatar řekl(a)...

Dobře. Jestli je od Dino Raulu to nevím, našel jsem ho na Google obrázcích ale pravděpodobně od Raulu je. Zalíbil se mi proto, protože je na něm Lycaenops tak "nezvykle" vyobrazen.

mojeznamkyavatar řekl(a)...

[2]: Ještě bych rád zareagoval na anketku. Z těch tyrannosauridů které nabízíš je mi nejsympatičtější Albertosaurus ale raději mám Siamotyrana.

mojeznamkyavatar řekl(a)...

Aha. Ten obrázek v záhlaví pochází z JP:The lost World. Na InGen park bych mohl neco hodit ale asi až zítra.

dnosaurblog řekl(a)...

zajímavé...

Okomentovat

Nejčtenější