středa 26. září 2012

Dokumenty, které stojí za to vidět - 26. 9. 2012

Po nějaké době jsem přináším další Dokumenty, které stojí za to vidět. Původně jsem měl sice v plánu nechat tento článek až na začátek měsíce října, ale díky tomu, že kanál Spektrum vysílá čím dál více o prehistorii, přinesu seznam hned teď...

Každý pátek na ČT2 můžete od 20:00 sledovat cyklus BBC Jižní Pacifik. Pátá ze šesti epizod, Svérázné ostrovy, běží právě tento týden, reprízu poté můžete shlédnout v sobotu po 16 hodině.
Každou neděli pro nás v 17:20 ČT2 jako obvykle přichystala další díl skutečně velmi zajímavého cyklu Tajemství divočiny.
Pokud rádi cestujete, Dvojka Vás nezklame ani při vysílání francouzského dokumentárního seriálu Ushuaia.
Televizní kanál Spektrum rozhodně nikdy nezklame. Přináší opravdu velké množství zajímavých dokumentů o prehistorii - ještě dnes ráno jste měli šanci sledovat dokument Dinosauří gangy.
Toto odpoledne běží na Spektru druhý díl První apokalypsy. Repríza se koná hned zítra v 15:05.
Zítra, v 15:00, nám Spektrum přinese Rekonstrukci Tyrannosaura.
Další dokument, tentokráte s opravdu zajímavým tématem, Titanoboa: Had - Netvor, poběží na Spektru 6. října v 10:35. Druhý díl pak přesně o týden později, v naprosto stejném čase.
A nakonec, Spektrum přináší i další díl Velkých přírodních událostí Davida Attenborougha, 29. září v 11:45.
V sobotu od 20:05 můžete na Animal Planet sledovat dokument z cyklu Přirozený svět - Kladivoun.
Nádherný dokument Poslední lvi poběží na NG Wild toho samého dne v 19:00.
Celý tento týden běží vždy v 19:05 na Viasat Nature cyklus Žraločí ostrov Nigela Marvena.
Každou neděli Viasat Nature vysílá cyklus, kterého si BBC společně s Životem savců, cení nejvíce, Planetu Zemi!
Až 27. října Eden Channel bude vysílat, podobně, jako nyní Spektrum, dokument Rekonstrukce Tyrannosaura.

Doufám, že jsem tento seznam nenapsal jen tak, a že alespoň nějaký z těchto dokumentů shlédnete. Zítra pro Vás chystám veliké překvapení, každá nová část bude přibývat alespoň jednou za týden...

4 komentáře:

kryptoraptor řekl(a)...

Ale to není můj nápad. Já jsem ten program našel na internetu a prostě jsem se o nález chtěl podělit. Píšu to na začátku článku

kryptoraptor řekl(a)...

Aha, tak to jsem to špatně pochopil

Coach Outlet Online řekl(a)...

caili0921This is a mainstream view in the community have great supporters, great view.

princess wedding dresses řekl(a)...

A. Swimming trunks.
http://www.yeardress.org/

Okomentovat

Nejčtenější