čtvrtek 24. května 2012

Dinosauří poznávačka

Takže, rozhodl jsem se, že uveřejním novou soutěž. Nejde sice ještě o tu slibovanou (na tu Vám prozradím, že bude mít okolo 30 otázek), ale doufám, že se Vás zúčastní co nejvíce. Jde o Dinosauří poznávačku (něco podobného je k nalezení už takřka na všech blozích), a já se rozhodl, že jí udělám též. Odpovědi pište rovnou do komentářů, ale pokud si nebudete jisti, že by je někdo mohl opisovat, napište je na haasvojt@volny.cz (nezapomeňte alespoň do komentářů napsat, že se hlásíte). Celkem je poznávačka na 7 bodů...

1.

2.




3.
4.


5.


6.


7.


Jak už jsem napsal, co dinosaurus, to bod. Nezapomeňte napsat, co by jste chtěli na diplom... Zítra se budete moci těšit na Obrázek týdne...

14 komentářů:

megaraptor řekl(a)...

Hlásím se.

HAAS řekl(a)...

Prosímvás, pokud si nevíte rady, najeďte na obrázek, a budete to vědět...

deinonych řekl(a)...

1: Lufengosaurus?

dinosaurss řekl(a)...

Mohl bych se taky přihlásit??

dinosaurss řekl(a)...

[4]:

dinosaurss řekl(a)...

[5]: na diplom bych chtěl Giganotosaura.

Enderman10 řekl(a)...

koukal jsem se na internet a asi

Enderman10 řekl(a)...

[7]: a na diplom bych chtěl scopio XV-1 :) doufám že ho najdeš

Toa Teluris řekl(a)...

moje párty začíná!!!

megaraptor řekl(a)...

[1]: Ta 1. bude asi Lufengosaurus (jestli to smím dodat).

HAAS řekl(a)...

[Smazaný komentář] Víš co? Podle mně by ses ani neuměl poprat natožto s drápy na rukou, ty blázne! Pošlu tě raději někam na Antarktidu do střeženého vězení. Nadávat tu nikdo nebude, takže mysli, ty nemyslírno!

Coach Outlet řekl(a)...

Secondly,the stores you visit to checkout clearance rack and see if you want it. It is best to find the lowest prices to see whether something captures. You will be surprised to know that these bags are up to 70% to make the original price.

deinonych řekl(a)...

Třeba yutyranna

megaraptor řekl(a)...

Na diplom třeba Spinosaura.

Okomentovat

Nejčtenější