čtvrtek 5. května 2011

Tento den slaví Blogorgonopsid své druhé narozeniny!

Znovu uběhl rok jako voda a Blogorgonopsid dnes, 5.května, oslavuje své 2. narozeniny! Jsem rád, že i když jsem nyní nebyl na blogu dlouhou dobu, dívali jste se sem (vždyť včera tu bylo 161 lidí a dnes 221!). Pokud počítám i dnešní článek, tak od 6.května minulého roku tu bylo 272 článků, což je o 55 více než do prvních narozenin! Opravdu všem děkuji za pochvaly, inspirace a vše jiné. A věřte, že se tento blog budu snažit takto udržet ještě dlouhou dobu!

Již brzy zde najdete další články i příběhy, v poslední době sem chystám vkládat seriál mé nejoblíbenější televize AnimalPlanet jménem Mutant Planet. Doufám, že tento blog tu bude ještě dlouho a všem Vám děkuji za podporu!

6 komentářů:

Prehistoricworld řekl(a)...

Jsem moc rád že jsi zpátky,a abych řekl pravdu,docela ti závidím návštěvnost :)

kryptoraptor řekl(a)...

Mimochodem, jak máš tu hru wanteova zamě, nemohl by jsi o ní potom napsat?

kryptoraptor řekl(a)...

Jinak, taky jsem rád, že jsi zpátky

KRKO řekl(a)...

ja tiež ved na mojom blodu je njviac

theropoda řekl(a)...

Ahoj, jsem rád že zase píšeš. Mimochodem můžeš se podívat na mé nové stránky:

siamotyran řekl(a)...

Nojo větší návštěvnost než ty má asi jen deinonych :D(můj max asi 61lidí v únoru):D

Okomentovat

Nejčtenější