čtvrtek 19. května 2011

Nová rubrika o úžasné britské sérii!

Dnes otevírám zcela novou rubriku o mém nejoblíbenějším seriálu jménem Prehistoric park! Najdete tu popisy epizod, živočichů ze seriálu i postav a podíváme se i na záběry, kterých si ani moc nevšimneme. Protože i šestidílná série jako je Prehistoric park má skrytá tajemství. Doufám, že se Vám tato nová rubrika bude líbit...

Obrázek je z www.prehistoricpark.com .

7 komentářů:

Prehistoricworld řekl(a)...

Miluju prehistoricpark,a jsem rád,že o něm budeš psát :)

kryptoraptor řekl(a)...

[1]:Naprosto souhlasím

Alfaraptor řekl(a)...

Těším se.

deinonych řekl(a)...

Je to moc pěkná série škoda že má jenom 6 dílů.

KRKO řekl(a)...

[4]: ,ne sa tiež veľmi páči

KRKO řekl(a)...

[5]: no malo tam byť miesto toho ,ne tam malo byť mne takže to znamená (pre toho kdo nepochopil) že sa mi páči

Iccawe řekl(a)...

Tenhle dokument/seriál se mi vždycky líbil. :) Doma mám obě CD a vždycky se na to rádap odívám. .D

Okomentovat

Nejčtenější