pátek 8. listopadu 2013

Obrázek týdne 8. 11. 2013

Protože tu teď Obrázky týdne nebudou minimálně jeden rok a možná i delší dobu, dal jsem si tentokrát opravdu záležet na výběru toho posledního z posledních. Tady je, není nádherný?


Popisek k dnešnímu obrázku: Takto vypadal svět v období pozdní Křídy Mongolska. Vpravo dole vidíme Psittacosaura, který se přišel napít k řece, dále je tu obrněný Pinacosaurus a vzadu v močále hledají dva Saurolophové měkčí rostliny (i když dnes už víme, že byli schopni požírat hlavně suchou a tvrdou vegetaci). V pozadí utíká trojice Gallimimů. Obrázek namaloval Zdeněk Burian...

Snad se Vám výběr na čas posledního Obrázku týdne líbil! Příště se už dočkáte deníku ošetřovatele Dana, který má za úkol starat se o zvířata ve speciálním dinosauřím parku!

7 komentářů:

martinoraptor řekl(a)...

Je krásný. Myslím, že je z nějaké knihy, ale už nevím její název.

dinosaurss řekl(a)...

Pěkný, taktéž jsem ho viděl v jedné jeho knize..

martinoraptor řekl(a)...

Líbil.

martinoraptor řekl(a)...

Jo, je to šílené.

martinoraptor řekl(a)...

Děkuju za poklonu. Většinou mi to na poprvé nevýjde. Komiksy mi, ale vůbec nejdou. Nikdy se mi do toho okýnka nic nevleze. Ještě jednou díky za pochvalu.

martinoraptor řekl(a)...

Je pravda, že s těmi zvířaty to trochu přehánějí. Některé se jim ovšem docela povedly - třeba Rex. Navíc se mi zdá, že je dělají mnohem nebezpečnější než ve skutečnosti byly, Arthropleurid například.

dinosaurss řekl(a)...

Víš to je celý název toho státu, který se takto do češtiny překládá :-)

Okomentovat

Nejčtenější