čtvrtek 28. listopadu 2013

Nejnebezpečnější hadi Číny na Animal Planet

Jak již možná víte, dnes 28. listopadu 2013 bude na britském kanále Eden Channel vysílán nový pořad China's 10 Deadliest Snakes with Nigel Marven (mimochodem den po Nigelových 53. narozeninách). Stane se tak ve 4 hodiny odpoledne, repríza proběhne ještě v hlavním vysílacím čase a to v 9 hodin večer. Ale to neznamená, že by jej v blízké době nemohli vidět i lidé a fanoušci z jiných zemí, než je Spojené království! U nás v Česku poběží totiž Nejnebezpečnější hadi Číny ve středu 11. prosince od 21:55 na zvířecím kanále Animal Planet! Uvedl tak už jeden uživatel, který napsal ke článku "Nový dokument Nigela Marvena" komentář, kterému jsem zprvu nevěřil, ovšem na vlastní oči jsem se včera odpoledne přesvědčil. Nevýhoda je pouze v tom, že čas, v němž mají být Nejnebezpečnější hadi Číny vysíláni, je trochu pozdní. Nemějte však strach-Animal Planet bude tak do měsíce pořad reprízovat určitě ve vhodnějším čase, třeba v podvečer. Kromě toho také na Animal Planet můžete od 9. prosince sledovat odpoledne Safari s tučňáky a příští středu 4. prosince pátou epizodu Pandího dobrodružství s Nigelem Marvenem...

Pokud tedy máte Animal Planet, nezapomeňte se dívat, pokud Vám pozdní čas tak nevadí!

5 komentářů:

dinosaurss řekl(a)...

To je výborná připomínka, díky! :-) a Skvělý článek, moc zajímavé informace, taky jsem rád za to, že konečně blog.cz začal znovu fungovat tak, jak má..:-)

dinosaurss řekl(a)...

[1]: ale teď jsem zjistil, že články nejdou jaksi hodnotit hvězdičkama :-/

martinoraptor řekl(a)...

Jů, já se už tak těším.

martinoraptor řekl(a)...

Samozřejmě, že mám.

Antroz T6 řekl(a)...

Já viděl reklamu na... myslím že na spektru nebo na Prima Zoom :D už se moc těším, když jsem viděl jeho dokument, už nevím, jak se jmenuje, ale hledal tam v Číně gibony. Moc zajímavý dokument! :)

Okomentovat

Nejčtenější