pátek 19. dubna 2013

Obrázek týdne 19. 4. 2013

Po dlouhé době jsem se zase vrátil k obrázkům od Mesosoic Earth, tento konkrétně pochází z produkce firmy 3D Artiston a vrací nás 150 milionů let zpět v čase, kdy na Zemi žili velcí sauropodi...


Popis k obrázku: Před 150 miliony lety se na půdě Utahu v Severní Americe rozzuřil velký samec apatosauridního sauropoda rodu Diplodokus. Co jej k tomu vedlo, si můžeme lehce domyslet, například predátoři...

Od Mesosoic Earth sem v blízké době přidám ještě nějaké obrázky (s největší pravděpodobností to bude Walter Myers) a chci se vrátit k rubrikám jako "Galerie mořských živočichů".

6 komentářů:

HAAS řekl(a)...

Mimochodem, všimli jste si ještě nějaké změny?

HAAS řekl(a)...

A ještě jedna zpráva: Právě jsem obnovil fotogalerii Putování s pravěkými monstry, což je můj třetí článek tady na blogu! Před asi dvěma lety se mi nějak smazala část galerie a já to dodnes neopravil, ale teď je to tu. Stejně tak jsem přidal jednu fotku ke článku Yetti (ještě hledám ty stopy, co tam kdysi byly a až je najdu, taky je nahraju a hodím tam).

Stringer řekl(a)...

To je super. A obrázok je tiež zaujímavý.

dinosaurss řekl(a)...

Povedený obrázek!

Stringer řekl(a)...

Sorry že som nebol prihlásený ale bol som v škole a zabudol som na to.

Stringer řekl(a)...

Ten príbeh myslíš o tíme alebo o čom?

Okomentovat

Nejčtenější