sobota 9. července 2011

Zubatí ptáci

Teprve nedávno se podařilo obyvatelům Íránské vesnice Meshingsahr objevit mrtvolu zcela podivného ptáka, a to se zuby. Jasně byl nelétavý-jeho křídla jsou zakrnělá. Ornitologové zkoumali všechny ptáky, kteří se v Íránu vyskytují, ale bez úspěchu. Žádný se mu totiž nepodobal. Mohl by to snad být spíše nějaký předek ze skupiny dinosaurů? Také je však podivné, jak pták vypadá. Jednoduše by mohlo jít o falsum a v tomto případě to zoology pěkně mate. Ale tento íránský návštěvník z křídy není ojedinělý. Teprve v dubnu zahlédl američan Jerry (který mimochodem neuvádí své přijmení) také podivného tvora, podobajícího se ptáku a též se zuby. Vědci však, že zahlédl nějakého takového tvora, vyloučili, jednoduše proto, že už onen mladý muž nechce uvést své přijmení a že si pouze vymýšlí, aby se stal zajímavým.

Jinak, jak už vidíte, vrátil jsem se ze západních Čech a teď tu budu už snad celé prázdniny. Také budu mít na blog více času...

7 komentářů:

oceanpraveku řekl(a)...

Podle mě je falešný.

dinosaurss řekl(a)...

[1]: No jo ,ale jak by mu ''do hlavy'' dosadili tu strašlivou lebku?..Podle mě to může být cokoliv ,třeba nějaký zmutovaný tvor!..

Prehistoricworld řekl(a)...

Podle mě je to jen falsum.Mohl to být kterýkoli pták.Když se podíváš na lebku,můžeš vidět různé typy zubů(běžné u savců)takže je možné,že je to mrtvola nějakého ptáka,kterému jeho nálezci nějakým způsobem oddělili hlavu od těla(ani nechci vědět jak :-!)a přidali hlavu mrtvého psa a následně vyfotili.

lauda řekl(a)...

no já mám fotky něčeho podobného tady od nás

lauda řekl(a)...

klidně je tady hodím a můžete je rozebrat

HAAS řekl(a)...

[5]: Klidně, pošli mi je na mail. :-D

Kiki řekl(a)...

Jzeis marja rty veci co se kolem deji uz je hruza :-!

Okomentovat

Nejčtenější