čtvrtek 17. února 2011

Pravěká zoo-Za úsvitu mořských plazů-4. b

Pokud Vám nějak unikla minulá část mého seriálu, najdete ji zde: Příběhy na vyprávění .
Dnes přináším další část!!!

PRAVĚKÁ ZOO-ZA ÚSVITU MOŘSKÝCH PLAZŮ-část 4/5:
Pomalu se schylovalo ke konci naší výpravy a já se rozhodl Nothosaura přivést zpět do jednadvacátého století. Oblékl jsem si neoprén, skafandr a masku a po zádech jsem se převalil do vody. Pod vodou plavala spousta Nothosaurů a já se pokusil se k jednomu z nich přiblížit. Pode mnou se znovu pohnul černý stín Shoniosaura a Nothosaura odehnal... Nevěděl jsem teď, co mám dělat... Mezitím však v Pravěké Zoo Charles bojoval s velmi nezvyklými problémy, prvními problémy s býložravým Moeritheriem. "Moeritherium jsme dali do tohoto výběhu s větším jezírkem protože v něm roste vodní tráva ale jak se ukázalo, tato zvířata chtějí žrát také něco jiného: například listí." řekl Charles. Bohužel si však neuvědomil, že Moeritherium potřebuje více než jen listí. Mezitím jsem však já v pravěké Severní Americe znovu hledal Nothosaura hluboko pod vodou. "Táhle jsou!". Proti mně plavali dva Nothosauři. Připravil jsem pod vodou speciální portál obalený zelenou karimatkou. Bohužel jsem musel jako návnadu použít sebe samého. Jen tak tak jsem uniknul Nothosaurovým čelistem...

Za prvním proplaval hned druhý. "Doufám, že se dostanou správně rovnou do svého výběhu a ne do pozorovacího kotce.". Pak jsem portál zavřel a vyplul jsem na hladinu. Bohužel však má mise ještě neskončila. Teď jsem se ovšem potřeboval brátit na pláž k moři, kde ležely v krabicích další předměty. Celou cestu lesem mně však něco pronásledovalo. Přímo za mnou se v křoví objevila hubená noha. Rychle jsem vyběhl z lesa a až na pláži uviděl, co se vlastně stalo. Za mnou vyběhli tři Coelophysisiové. "Zdá se, že tito živočichové jsou tu mnohem hojnější než jsem si myslel." řekl jsem. Pár věcí jsem s sebou vzal do druhého tábora. Odhodlal jsem se zachránit Tanystrophea za každou cenu...

Jack si mimo jiné však z pravěku přiveze něco, co chtít příliš nebude... To sledujte příště...

2 komentáře:

forusrakos řekl(a)...

Skvělé!!!

vendac řekl(a)...

Super!!!!

Okomentovat

Nejčtenější