úterý 16. března 2010

Pravěká zoo-vznik portálu

Jak jsem slíbil, začíná nový seriál, úplně odlišný od prehistorických příběhů z mé edice Pradávný svět. Tento seriál má stálý název a nebudu ho měnit... Snad si to užijete...
Námět k tomuto seriálu jsem získal díky webu: www.pravekysvet.blog.cz !
Jmenuji se Jack Sectict, a povím Vám, jak to všechno začalo:
Jednoho deštivého dne jsem konečně dorazil domů z výpravy do Austrálie, kde jsem našel téměř celou fosilii jedné Laellynosaury... "Ať už jsem doma!" říkal jsem si sám pro sebe... Kvůli silniční zácpě jsem dojel domů o tři čtvrtě hodiny později. Jak mile jsem však otevřel dveře od domu, byl tu dopis, který mi sem dveřmi hodil můj nejlepší přítel a zároveň věděc John Guar... Prý něco objevil! Navlékl jsem si pláštěnku, a dojel autem až k němu domů. Vešli jsme do laboratoře... Stál tu jeden velmi podivný vynález... John měl v ruce nějakou tyčku, a když jí postavil na zem, a roztočil, objevil se před námi velmi podivný, zelenomodrý, portál... Najednou se v něm ale objevily nějaké hlavy, nejdřív jakokdyby hlava Raptora, ale měnila se velmi rychle v jiné druhy, a dokonce potom i v lidské hlavy, třeba ve hlavu Rudolfa II. a dále... "Mám nápad!" zvolal jsem. "Zadej místo, a čas, a tím pádem se možná dostaneme zpět do minulosti... Přístroj se jmenoval Teleportační portál...
Druhý den jsme se začali připravovat na výpravu do pravěku... Už odpradávna je mým oblíbeným dinosaurem Huayangasaurus z Číny, a tak jsme plánovali návrat v čase do této doby... Tedy: Do svrchní Jury, aby jsme odchytli tohoto dinosaura... Ale nejdříve jsme museli postavit park... Nakoupily jsme vše potřebné, a umístili park na jednom ostrůvku v Anglii. "V zadu je pohoří, a tady moře..." řekl mi John, a proto jsme vybrali právě toto místo... Dělníci začali s výstavbou první klece, a to pro Huayangasaura... "Udělejte to dost pevné, nebo nám Hayangasaurus uteče!" zavaroval naposledy John... Potom nastala ta velká chvíle: Má noha vstoupila do portálu... Ucítil jsem lehkou hlínu, ale neváhal jsem, a vešel do portálu, a za mnou i John... Viděli jsme tu nádhernou krajinu...
Příště: V Číně ve svrchní Juře!

6 komentářů:

blogoguanlog řekl(a)...

Bláznivé ale úžasné!Udělám si něco podobného!

PRE-History řekl(a)...

super

theropoda řekl(a)...

to je podle prehistoric park.:(

Eva řekl(a)...

Souhlas s blogoguanlogem.

mojeznamky řekl(a)...

[3]: To vadí jinak je tonádherné a překrásné a nápadité a všichni mí kamarádi mají nápady!

raptorex řekl(a)...

je to moc super

Okomentovat

Nejčtenější