pátek 4. října 2013

Obrázek týdne 4. 10. 2013

Tento obrázek mě rovněž zaujal na tolik, že jsem se rozhodl dát ho sem v dalším Obrázku týdne. Jeho autora ale bohužel neznám...


Popis k obrázku: Albertosaurus hoduje na posledních zbytcích svého úlovku. Drobný, avšak nejchytřejší dinosaurus Bambiraptor si dopřává snídaně na odhozených kusech masa, které Albertosaurovi nechutnaly. Tak probíhal každodenní život v Severní Americe před 75 miliony lety...

Pokud se Vám obrázek líbil, komentujte, mě se líbí určitě moc. Doufám, že začnu psát trochu více...

2 komentáře:

dinosaurss řekl(a)...

Opravdu překrásný, je od Michaela Skrepnicka, který maluje opravdu úchvatné obrázky..:-)

Antroz T6 řekl(a)...

nádherné, jinak se opravdu omlouvám, že jsem nekomentoval tvé články, nějak jsem se s pomocí školy zasekl :/

Okomentovat

Nejčtenější