pátek 24. srpna 2012

Obrázek týdne 24. 8. 2012

Jako by ten čas nechtěl trošku zastavit a nechat nás od školy ještě na prázdninách (doufám, že se mnou se shodnete, jelikož; kdo by se taky těšil na školu, že?)... Nicméně, sliboval jsem, že přinesu obrázek od DinoRauLu, a své slovo jsem dodržel. Posuďte sami, není nádherný?


Popisek k dnešnímu obrázku: Dva Pteranodonti hledají něco k snědku nad Severoamerickým vnitrozemním mořem před 75 miliony lety. Pokud něco zahlédnou, vynasnaží se to chytit, aby se nažrali...

I příští týden pravděpodobně přinesu obrázek od DinoRauLu... Tento týden se ještě můžete těšit na nový Život v divočině a příští se dočkáte popisu dalšího dokumentárně vzdělávacího kanálu, proto zkuste do komentářů uhodnout, který budete moci čekat...

5 komentářů:

deinonych řekl(a)...

Jů! Tak tenhle je vážně zdařilý!

siamotyran řekl(a)...

Pěkný to je nějaký nový?

HAAS řekl(a)...

Pozor, pozor! Právě jsem se dozvěděl šokující informaci!!! Planet Dinosaur poběží na Spektru 7. září ve 21:20! Je to... Úžasné!

dinosaurss řekl(a)...

Krásný obrázek!

siamotyran řekl(a)...

Na stránky dinoraula se dostat problém nemám spíš že jsem se vždycky dostal na stránku s nějnovějším výtvory i s datem přidání a tu ted prostě najít nemůžu,no psa mám super je to rasa shiba inu ale stejnak si jednou nějakého hada pořídím :D

Okomentovat

Nejčtenější