čtvrtek 5. ledna 2012

Mé obrázky V.

Tak, už je to tady; prozatím jsem uvedl 9 karet z kolekce Dino Cards Typic Fact, což jsou faktické a informační karty... Dino Cards Battle je kolekce pro boje mezi dinosaury, ze které já nyní uvádím 3 karty:

Bitevní Deinonychus

Bitevní Stegosaurus

Bitevní Iguanodon

Informace ke kartám z této kolekce jsou jisté: HP znamená životy. Podobně, jako u všech dalších kolekcí, i tady znamená Retrat Cost vzácnost karty (čím více hvězdiček, tím vzácnější). Weakness je to, co kartě přidává, Resistance, co jí doslova "škodí". A čísla se znaky, které najdete u útoků znamenají, kolik ztratí útočník v případě, že se útok povede.

Příště tu budou další tři karty z kolekce Dino Cards Battle!

12 komentářů:

siamotyran řekl(a)...

pěkně toho stegosaura co máš na obrázku mám v jedné knize :)

dinosaurss řekl(a)...

Opravdu moc hezké, bitevní karty!!

sauobitvy řekl(a)...

ale s tím weakness a resistance je to naopak. weakness je v angličtině slabina. to plus se přidává k soupeřově útoku

outdoorist řekl(a)...

vyměněný pokemoni?

megaraptor řekl(a)...

Jen bych nesouhlasil s tím že Deinonychus nemá obranu.

libom řekl(a)...

888 33 66 3 2 222

cadnev řekl(a)...

888 33 66 3 2 222 to je libom

HAAS řekl(a)...

[6]: Hele, kámo, nevíš, co seš zač, ale...

Herry řekl(a)...

K té anketě, ten seriál je pěkná blbost!!!

HAAS řekl(a)...

[9]: Možná si myslíš svoje, kámo, ale pak okusíš sílu mých adamantiových drápů....

vendac řekl(a)...

Sorry za komenty 6, 7 mám dneska fakt špatnou náladu jako dřevorubec. Ty karty se mi líbí, a je mi fuk že je ta stránka (jestli vůbec je) z mého webu. Koneckonců na to vůbec nezáleží. Sorry a čau.

HAAS řekl(a)...

[11]: Tuhle stránku jsem našel jen díky tomu, že se občas na Pokeše kouknu. Mimochodem, nemůžeš mít horší náladu než já, protože mně jak něco naštve, drápama třeba rozsekám strom... Ale co to tady melu...

Okomentovat

Nejčtenější