neděle 11. října 2009

Planeta dinosaurů

Odhalte tajemství stará miliony let








Tento seriál doporučujeme všem, kteří chtějí vidět velké množství známých i neznámých dinosaurů!

9 komentářů:

Ichtyosaurus řekl(a)...

Já to mám

Deinonych řekl(a)...

Já taky.

Ichtyosaurus řekl(a)...

Já si tu tvoji stranku dam do oblibenych jo?

Maxmilián Comp řekl(a)...

Jen v tý jedný větě máš dve hrubky.

Čeština řekl(a)...

[4]: Ty máš v této krátké větě tři chyby. Čeština

Maxmilián Comp řekl(a)...

On je rozdíl mezi hrubkou a překlepem. A úmyslná nespisovnost se nepočítá.

Hatla Patla řekl(a)...

[6]: Ty jsi překlep!

PRE-History řekl(a)...

Haasi pls řekni my kde chodíš do kroužků o dinosaurech pls.

dinosaurss řekl(a)...

Mám doma všechny díly a moc mě to zaujalo. Nejraději mám příběh Velociraptora Bílé Špičky ! =))

Okomentovat

Nejčtenější